home me contact

3 Apr 2013

I'm gonna give all my secrets away

Nyt on sitten pääsiäiset vietetty ja eilen oli ensimmäinen koulupäivä loman jälkeen. Maistui taas hiukkasen puulta koko homma, kun sitten sai vielä tietää ihanaksi yllätykseksi, että meillä on perjantaina fysiikan koe ja miulla on vain kolme päivää aikaa lukea. Ja kun ottaa vielä huomioon, että meillä on torstaina viimeinen historian koe koko yläkoulussa. Eipä auttanut muu kuin aloittaa lukemaan. Onneksi koealue ei kuitenkaan kovin pitkä ollut, mutta asiat on melko vaikeita eikä kovin helposti ymmärrettävissä. Että se siitä sitten-.-

Tällä kertaa saatte postauksen ihan vain pelkästään kuvina, koska kirjoitusinto ei todellakaan ole ollut huipussaan. Kuvat on otettu sunnuntaina, miun ja Sannan etuajassa pidetyiltä synttäreiltä, jonne sitten tuli ainakin lähes koko suku. Tältä päivältä eikä eiliseltäkään taida ollaa mitään kuvia, koska ilma on ollut aika harmaa eikä ole edes ehtinyt naamaansa ulos näyttää kamera kädessä, kun on pitänyt niitä kokeita lukea, jotenka kuvaaminen hiukan jäi. Tässä nyt kuitenkin niistä kuvista muutamia ja toivottavasti kohta kerkiän kirjoittelemaan kunnollista postausta.

Vilin kanssa lenkillä muutama päivä sitten.
Viime syksyn lehtiä. Muutama päivä sitten otettu kuva.

Saatiin synttärilahjaksi koko Väristys-trilogia ja paljon muuta kivaa.
Vili ei ollut ihan innoissaan kuvauksen kohteena olemisesta.





Saatiin lahjaksi parit kukatkin.

Kovasti yritin ottaa jotenkin taiteellisemman kuvan (:



No comments:

Post a Comment