home me contact

24 Apr 2013

What makes you beautiful

Eilen vietettiin miun ja Sannan hiukan myöhästyneitä synttäribailuja leffaillan merkeissä. Syötiin kaakkua ja itsetehtyjä toffeita, whoopie-leivoksia ja muffinsseja sekä tietenkin karkkia ja sipsiä. Mie sain lahjaksi suklaalevyn, hiuspinnin, missä on valkea kukka, vaaleanpunaisen pikkusen pussukan ja yhteiseksi Sannan kanssa myö saatiin Harry Potter ja liekehtivä pikarin. Kivoja lahjoja siis. Leffana myö katottiin Henkien kätkemää VHS:ssänä! Meillä on vielä kotona nimittäin ihan toimiva VHS-nauhuri. Vähän antiikkia, antiikkia(: Hauskaa ainakin oli.




Harry Potter ja puoliverinen prinssi saatiin meidän kaverilta jo sillon, kun myö oikeasti täytettiin 15.
Joku kuva Vilistä ulkona lumen alta paljastuneita heiniä syömässä.

Muuta ihmeellistä ei nyt sitten ole oikeastaan tapahtunutkaan paitsi, että mie innoistuin tekemään profiilin fashiolistaan. Olen sitten pianotunnin jälkeen sitä säätänyt koko illan. Yritän tännekin laitella jotain kivoja kuvia, kunhan kerkiän hieman vielä tutustua asiaan. Ehkä jo huomenna.
 
Hauskaa kevättä ja toivottavasti mie saan kohta aikaiseksi tehdä jonkun kuvajutun, missä on vähän jotain siitä, millasia vaatteita mie tykkään pitää(:

No comments:

Post a Comment