| Harry Potter ja puoliverinen prinssi saatiin meidän kaverilta jo sillon, kun myö oikeasti täytettiin 15. |
| Joku kuva Vilistä ulkona lumen alta paljastuneita heiniä syömässä. |
Muuta ihmeellistä ei nyt sitten ole oikeastaan tapahtunutkaan paitsi, että mie innoistuin tekemään profiilin fashiolistaan. Olen sitten pianotunnin jälkeen sitä säätänyt koko illan. Yritän tännekin laitella jotain kivoja kuvia, kunhan kerkiän hieman vielä tutustua asiaan. Ehkä jo huomenna.
Hauskaa kevättä ja toivottavasti mie saan kohta aikaiseksi tehdä jonkun kuvajutun, missä on vähän jotain siitä, millasia vaatteita mie tykkään pitää(:



No comments:
Post a Comment