Ei kyllä uskoisi, että minäkin sain blogin aikaiseksi tehtyä. Haaveilin toki sellaisen tekeväni, mutta aina tuntui olevan se "entä jos". Tässä sitä nyt kuitenkin ollaan. Ajattelin kirjoittaa tänne omasta elämästäni, harrastuksistani ja yritän joskus jopa ottaa kantaa joihinkin itseäni kiinnostaviin asioihin. Nyt ensiksi kerron kuitenkin hiukan itsestäni.
![]() | |
| Minä karvahattuja sovittamassa. |
Luonteeltani olen melko valoisa persoona, mutta joskus on taipumusta hiukan turhaan jossitteluun ja harmitteluun. Pidän paljon luonnonläheisistä väreistä ja vaikka moni ehkä voisi luulla, että olen kesäihminen, niin täytyy sanoa, että pidän paljon loppukeväästä ja alkusyksystä. No, ne ovat kyllä aika lähellä kesää, mutta silti. Pidän tosiaan todella paljon eläimistä, etenkin kissoista ja hevosista ja toivon, että tulevaisuudessa omistaisin näitä molempia. Yritän pitää koko ajan yllä positiivista elämänasennetta, vaikka joka paikassa sanotaan, että pessimisti ei pety, niin on se kuitenkin sillä lailla, että optimisti saa paljon enemmän irti elämästä. Joskus on kuitenkin niitä hetkiä, kun mikään ei kiinnosta ja kaikki tuntuu menevän aivan perseelleen, niin silloin pidän oikein kunnon pääni sisäinen paasaamisen ja väittelyn itselleni. Kyllä se siitä sitten vähitellen alkaa taas elämä hymyillä vaikkei aina siltä tuntuisikaan. Luonteenpiirteikseni voisi myös lukea sosiaalisuuden ja avoimuuden. Tulen melko hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta välillä tuntuu, etten kuitenkaan ystävysty uusien ihmisten kanssa kovin helposti. Olen myös aika huolehtivainen ja pikkutarkka, jotka toisinaan käyvät siskoni hermoille, kun yritän aamulla patistaa vauhtia hommiin :) Pikkutarkkuus taas näkyy siinä, että huoneeni on oikeastaan aina siisti, paitsi mitä nyt koulupöydällä joitakin papereita tai kirjoja on välillä levällään. Muuten esim. kaikki vaatteet ovat kaapissa ja kirjat hyllyssä.
Jos nyt tähän vielä jotakin omista tulevaisuuden suunnitelmistakin kirjoittaisi, niin tällä hetkellä haaveena on ainakin käydä lukio ja sen jälkeen lähteä yliopistoon opiskelemaan kasvatustieteitä. Haaveammattini tällä hetkellä onkin esikoulunopettaja. Harrastuksistanikin haluaisin toki pitää kiinni myös jatkossa, etenkin ratsastaminen ja tanssiminen ovat niitä, jotka ovat lähellä sydäntä. Tällä hetkellä en kuitenkaan näe itseäni tanssimassa enää aikuisena, mutta ratsastamista ja hevosten kanssa puuhastelua haluaisin jatkaa läpi elämän siitä kuitenkaan ammattia itselleni tekemättä. Tanssimistakin jatkan kuitenkin lukiossa ja miksi ei yliopistossakin.
| Vili syksyllä 2012. |
En nyt ryhdy kirjoittamaan kokonaista elämänkertaa, joten saatte nyt ehkä tyytyä tällaiseen pieneen kuvaukseen itsestäni. Harrastuksistani tulette kyllä varmasti kuulemaan vielä jatkossakin. Kuvia minulla on itsestäni hyvin vähän, koska en vain yksinkertaisesti osaa ottaa niitä.
Nyt toivotan kuitenkin hauskoja lukuhetkiä blogini parissa ja hauskaa kevättä kaikille!

No comments:
Post a Comment