home me contact

11 Mar 2013

I HATE MONDAYS

(Kukaan ei tosiaankaan tiennyt tuota.)

Hello!

Tänään onkin sitten se iki-ihana maanantaina. Koulu alkoi siis tänään hiihtoloman jälkeen ja arvatkaa vaan kuinka väsytti, varsinkin aamulla. Tuntui siltä, että haluis painaa vaan silmät kiinni ja unohtaa, missä on ja mitä piti tehä. No, niin nyt ei kuitenkaan voinu tehdä, joten pakko oli kituuttaa koulussa. Yheltä sai sentähen kahvia, kun meidän koululla on yheltä alkavalla välitunnilla välipalakahvio, mistä saa sitten ostaa leipää, hedelmiä, kahvia ja välillä on jopa jäätelöö tai pullaa yms.

Koulupäivä meni nyt ihan okei, mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Mutta sitten on se pianotunti... Arvatkaa vaan, miten paljo mieluummin mie oisin ollu tallilla tai vaikka ees kotona vaan lagaamassa. Tunti meni miten nyt yleensä. Ihan hyvin siis. En kyllä ollut taaskaan harjotellu kovinkaan paljo, mut hitaasti ne kuitenkin edistyy ne kappaleet. Yks hyvä puoli tässäkin päivässä kuitenkin oli, että pääsin käymään kirjastossa ja lainasin sieltä varaamani kirjan, Becca Fitzpatrickin Langennut enkeli-sarjan viimesen osan, Loppusoiton. Alotin tässä nyt sitä sitten pikkusen lukee, vaikka miun kyllä pitäs enneminkin selailla yhtä hirmu paksuu nivaskaa, joka saatiin koulusta liittyen nou hätä-kokeisiin. Eipä oo tullu järin siihen tutustuttuu. Loppusoitosta saatte kuitenkin myöhemmin sitten kirja-arvostelun, kunha mie sen ensin kerkiin lukee.

Tästä postauksesta tuli kyllä nyt ihan superlyhyt, eikä kuviakaan tänään kerinny ottamaan, joten jäi nyt sitten tälläseksi.  Seuraavan kerran saatte sitten taas joitakin kuvia ja hiukan enemmän muutakin sisältöä :)

No comments:

Post a Comment