Perjantaina väännettiin tallilla avotaivutuksia käynnissä ja ravissa ja oli kyllä ihanaa istua hevosen selässä pitkästä aikaa.
Nyt on hyvä fiilis vaikka muutama päivä sitten vanhempien kanssa käydyn yhteen oton seurauksena ei päästä tallille kuin kerran viikossa. Ehkä miun pitää vain olla siihen tyytyväinen ja toivoa, että asia muuttuu sitten, kun muutetaan Joensuuhun. Nyt kuitenkin ulkona piastaa aurinko ja tuuletin hurisee vieressä. Sanna leikkii tabletilla ja miulla on punaiseksi lakatut kynnet ja rusketusrajat jaloissa.
Huomenna on tiedossa Sannan ja kaverin kanssa shoppinkireissu Joensuuhun. Toivotaan, että löytyisikin jotain, koska vaatekaappi ammottaa tyhjyyttään. Nautitaan kesästä ja torilta ostetuista jäätelöistä, auringosta ja melkein kolmenkymmenen asteen helteestä.
| Ihan ei tullut tarkin mahdollinen, mutta minusta silti aika hieno. |
Kiitos todella paljon. Käyn katselemassa myös sinun blogin (:
ReplyDeleteLiityin lukijaks, kiva blogi sulla:--) Mäki oon ihan hulluna Harry Pottereihin, hahah!
ReplyDeletehttp://flyingforever.blogspot.fi/
Kiitos todella paljon (: Sinullakin on todella mukavalta kuulostava blogi.
Delete