Ihana kesä! Nyt on kyllä ollut tosi hyvä fiilis. Aurinko paistaa ja koulu loppuu ihan kohta! Viikonloppukin meni ihan mainiosti tanssiopiston esityksissä ja ehkä mie nyt vihdoinkin sain tehtyy sen päätöksen, että mie lopetan baletin.
Tänään on ollut kuitenkin tosi hyvä fiilis. Eilen selvisi, että se yleisen musiikkitiedon tentti meni läpi ihan puhtaasti. Koulussa katseltiin, kun vierailulle tulleet afrikkalaiset ja seiskaluokkalaiset palasi pesistä. Vihreä nurmikko käsien alla, kukkarillit päässä ja ainakin melkein polttava aurinko vasten olkapäitä. Sanoinko jo, että pidän kesästä?
Illalla käytiin Vilin kanssa lenkillä. Sain vetää sortsit jalkaan ja lähteä varvassandaaleissa ja edelleen ne kukkarillit päässä kävelemään. Päätin myös, että ostan uuden kameran, ettei tarvitse aina olla pattereita vaihtamassa. Muutaman mukavan kuvan kuitenkin sain. Hyvä kirjakin löytyy nyt hyllystä. Täytyy kyllä sanoa, että elämä ei voisi oikeastaan olla enää tästä ihanampaa!
| Sanna ja Vili |
Tämä alempi kappale on meidän valinnaisen musiikkiryhmän kevätjuhlabiisi.
No comments:
Post a Comment