Eilen treenattiin tanssiopiston kevätesityksiin Reijolan yhteisösalissa viisi tuntia, ostettiin turkinpippureita ja suklaalevy. Illalla katsottiin, kun Suomi pienien vaikeuksien kautta selvisi voittoon Suomi-Slovakia pelissä pistein 2-0. Eilen myös selvisi, että tallille ei päästä kuin seuraavan kerran 31. päivä. Tylsiä perjantaita siis tiedossa. Suunniteltiin Sannan kanssa, että ostetaan Samsung Galaxy Tab II, kun nyt Anttilassa ihan tarjouksessa olisi, kun siitä voisi olla ehkä hyötyä siellä Brightonissa. Vai mitä mieltä olette?
Tänään lagaan koko päivän kotona. Syön, yritän lukea fysiikan kokeeseen, teen läksyt, soitan pianoa, koska konsertti on jo keskiviikkona ja istun koneella. Kävin mie myös ulkona Vilin kanssa ja sain jopa suhteellisen siedettäviä kuvia otettua. Sormethan siinä kuitenkin paleltuivat kameraa pidellessä, kun ulkona oli aika kylmä ja vettä tihuutti melkein koko ajan, mutta itse olen ainakin muutamaan kuvaan ihan tyytyväinen.
Innostuin vielä tekemään pari kollaasia Fashiolistan vaatteista. Kertoo ehkä jotain siitä, millaisia vaatteita mie tykkään pitää.


No comments:
Post a Comment