Tähän blogiin kerron kuitenkin matkasta pelkästään kuvina, sillä täältä voitte lukea tarkemmin kielimatkastani tulevista postauksista.
| Matkalla kohti Helsinkiä. Lensimme siis silloin 17. päivä ensin Joensuusta Helsinkiin. |
| Helsingissä! Ja kello näyttäisi olevan 11.25. |
| Matkalla kohti Gatwickin kenttää Lontoossa. |
Yllä olevat kolme kuvaa ovat ensimmäisen koulupäivän eli torstain (18.7.) kaupunkikierrokselta.
Lontoossa oli harmillisen harmaa sää juuri silloin kun me sinne lähdettiin. Onneksi sain edes muutamia hyviä kuvia.
| Eastbournessa nähtiin hieno vanhanaikainen linjuri. |
Ne kaksi viikkoa Brightonissa olivat kyllä aivan mielettömä! Siihen kaupunkiin kyllä kiintyi todella ja nyt ikävöinkin jo takaisin. Myös perheen hyvästeleminen oli aika vaikeaa ja itkuahan siinä väännettiinkin, sillä olen aivan varma, että miun ja Sannan perhe oli yksinkertaisesti paras kaikista! Nyt lohduttaudun kuitenkin sillä, että aina voi palata takaisin ja niin mie aivan varmasti teenkin.
Nyt palaillaankin sitten postailemaan aivan tavallisesti arjesta ja kohta myös koulusta sillä 13. päivä tiistainahan se jo alkaakin. Kesä meni aivan liian nopeasti! En ole aivan varma kuinka usein kerkiän postailemaan kouluaikana, mutta yritän kuitenkin kirjoittaa aina silloin, kun on jotakin järkevää kirjoitettavaa.
Oi vitsit! Varmasti oli hieno reissu. Mäkin pääsin (onneksi) tänä vuonna toteuttamaan mun haaveen ja pääsin Lontooseen<3
ReplyDeleteJoo kyllä oli todella mahtava reissu ja sinullakin oli varmasti kivaa Lontoossa :)
DeleteVoi miten kivoja kuvia :)!
ReplyDeleteKiitos kovasti :)
Delete