Kaverillemme Miisalle kuuluu hurjan iso kiitos näistä hienoista kuvista!
Inspiraatio hukassa on kyllä aivan tuhottoman vaikeata kirjoittaa, mutta silti halusin näyttää edes nämä kolme ihanaa kuvaa, joissa vielä aurinkokin näkyy. Nyt maailma on nimittäin harmaatakin harmaampi ja ilma kolea ja kylmä. Kesä on ihan kirjaimellisesti takanapäin. Mie ostin aivan ihanan punaisen talvitakinkin ja nyt en malttaisi odottaa, että saan pukea sen päälleni ja kietoa paksun kaulahuivin kaulaan. Talvi on oikeastaan aika mukava vuoden aika, ainakin silloin, kun sataa kevyttä haituvaista lunta ja jos aurinkokin vielä hieman paistaisi. Tallille on taas himppuisen ikävä, mutta onneksi mie jo huomenna olen menossa sinne. Nostaa vain palan melkein kurkkuun, kun miettii, miten vaikeaa kaikki voikaan olla silloin, kun ollaan lukiossa. Täytyy mennä aivan vieraalle tallille tai sitten etsiä oma vuokrahevonen ja siltikin mennä aivan vieraalle tallille ja vielä taistella siitä, että sinne pääsisi edes kerran viikossa.
Tällaisia hieman masentavia ajatuksia ajattelee siis tämä tyttö täällä ruudun takana. Onneksi on sentään viikonloppu kohta edessä.
Demistä löysin tämän blogisi, ja hämmästyin heti miten paljon meillä on yhteistä! Minäkin harrastan ratsastusta, tanssia ja virtuaalitalleja, asun Joensuussa ja minulla on kaksi kissaa. :D
ReplyDeleteLinkitinkin jo oman blogini tuonne Demiin, mutta laitanpa sen tähän vielä uudestaan, ja liityn lukijaksi! :)
http://everandnothing.blogspot.fi
Aika hauska yhteensattuma :) Kävinkin jo katsomassa blogisi ja vaikutti erittäin mukavalta. Siun kissat on aivan ylisöpön näköisiä :)
Delete