home me contact

16 Jun 2013

Vaaleanpunaista ja kultaisia niittejä






 Muutama päivä sitten löysin Koo Kengästä aivan mielettömän ihanat kengät ja Biancosta lompakon. Näiden kanssa onkin sitten hyvä suunnata kohti Englantia ja Brightonia. Nuo kengät löytyi ihan sattumalta, eikä miun oikeastaa ollut edes tarkotus ostaa tuollaisia, vaan urheiluun sopivat, mutta nuo nyt sattui sitten löytymään aika edullisestikin.

Tänään katsottiin miun ja Sannan kaverin luona Anna Karenina ja toiveet onnelisesta lopusta kariutui kyllä aika nopeasti. Miksi nykyisin pitää tehdä kauhean surullisia leffoja? Onneksi mie ja Sanna mennään tiistaina meidän yhden toisen kaverin luo pitämään Harry Pottereista leffamaratoonia. Niissä on ainakin onnellinen loppu.

4 comments:

  1. kivoja ostoksia oot löytäny!:)

    http://followyourdreams-oona.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, niin löyty:) Varsinkin nuo kengät on aivan ihanat.

      Delete
  2. Ihana ulkoasu täällä, kivan yksinkertanen :-)

    cowswings.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos todella paljon! Sinullakin on todella kivan oloinen blogi ja hauskoja kuvia:)

      Delete